Nu har jag varit hemma i Sverige i några dagar. Jag är tillbaka i Växjö och imorgon börjar skolan.
Eftersom denna bloggen handlar om min tid i USA så kommer jag sluta skriva nu… Min USA äventyr är över för denna gången!
- Hedvig
It's not goodbye, it’s see u later…
söndag 15 januari 2012
Sista inlägget
tisdag 10 januari 2012
Sista dagen
Sista dagen i USA... Imorgon aker jag hem till Sverige! Det ska bli skont att komma hem, men jag vill samtidigt inte aka ifran alla jag har lart kanna har.
Jag hoppas jag kan aka tillbaka hit snart igen...
Nu ska jag packa klart... Vi ses i Sverige!
- Hedvig
lördag 7 januari 2012
Mer bilder från NYC...
Skridskor i Central Park:
I veckan blev vi bjudna på lunch. En kompis från Danbury är en åttondels svensk och hon ville gärna att jag skulle träffa hennes kusin (som också är en åttondels svensk). Min kompis tycker att jag är jättelik hennes kusin. Hon tycker vi ser ut som tvillingar.
Kusinen bjöd på finlunch på restaurangen Aquavit (som förr ägdes av Marcus Samuelsson) eftersom de har ”svensk” mat. …
fredag 6 januari 2012
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)

